مهرداد حسن زاده شهردار محمدشهر:

6 پروژه فرهنگي و ورزشي در محمدشهر افتتاح شد


6 پروژه فرهنگي و ورزشي در محمدشهر افتتاح شد
شناسه خبـر : ۱۱۳۹۶۰ دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

مهرداد حسن زاده شهردار محمد طي آييني با حضور يحيي رمضاني فرماندار ويژه شهرستان کرج و معاون استاندار،معاون فرماندار کرج، امام جمعه شهر، اعضاي شوراي اسلامي شهر، نيروي انتظامي، حوزه علميه، شهروندان و اصحاب رسانه 6 پروژه فرهنگي و ورزشي در اين شهر را افتتاح و مورد بهره برداري قرار داد.

به گزارش شهروند هر کدام از اين پروژه ها با حضور مسوولان افتتاح و به بهره برداري رسيد.

مهرداد حسن زاده در طي سخناني که در آيين افتتاح يکي از مجموعه ورزشي ضمن تبريک دهه مبارک فجر و فداکاري و ايثار امام و شهدا در تبلور انقلاب اسلامي اظهار کرد: امروز توفيقي شد تا با  حضور مردم و مسوولان شاهد افتتاح 5 زمين چمن مصنوعي و بخش اداري مجتمع فرهنگي آدينه باشيم.

شهردار محمدشهر بيان کرد: در خصوص زمين چمن مصنوعي و بهره برداري از آن بايد به اين مهم اشاره کرد که در سطح محمدشهر 5 پارک محله اي وجود دارد  که برخي از اين محلات جزو محلات هدف  بازآفريني و بافت فرسوده شهري بوده و جزو محلات قرارگاه اجتماعي محسوب مي شوند.

وي همچنين تصريح کرد: پارک عمومي نيز در محله تپه قشلاق قرار داشت که امروز در اين زمينه در پارک شورا و ديگر محلات هدف اين پروژه ها افتتاح و در اختيار مردم قرار خواهد گرفت.

وي با اشاره به اين مهم که مجموعه ورزشي فردوسي که شامل زمين چمن مصنوعي، زمين واليبال و پارکينگ است تصريح کرد: اين پروژه داراي 1800 متر مربع مساحت و با اعتبار 3 ميليارد و 550 ميليون تومان افتتاح شد.

اين مسوول گفت: زمين چمن مصنوعي پارک لاله (چمران)  نيز با مساحت 392 متر مربع داراي 458 ميليون تومان اعتبار است که اين پروژه نيز در اختيار شهروندان قرار گرفت.

شهردار محمد شهر ادامه داد: زمين چمن مصنوعي پارک جهان کودک نيز در اين روز با مساحت 876 متر مربع و 947 ميليون تومان مورد بهره برداري قرار گرفت.

مهرداد حسن زاده افزود: زمين چمن مصنوعي پارک شورا با مساحت 358 متر مربع و اعتبار 355 ميليون تومان نيز در کنار ديگر پروژه هاي ورزشي در اين دهه مورد افتتاح قرار گرفت.

وي زمين چمن مصنوعي پارک اميد را اخرين پروژه ورزشي مورد افتتاح در اين روز برشمرده و گفت: اين پروژه نيز داراي اعتبار 298 ميليون توماني و در مساحت 300 متر ساخته و افتتاح شد.

 

حسن زاده اظهار کرد: طبقه اول اداري مجتمع فرهنگ آدينه دنيز با مساحت 452 متر مربع و اعتبار 2 ميليارد و 890 ميليون تومان جهت بهره برداري افتتاح شد.

وي تاکيد کرد: جمع کل اعتبار اين پروژه ها 8 ميليارد و پانصد ميليون تومان است.

اين مسوول با اظهار اين مطلب که تمام تلاش ما در جهت ارتقاي سرانه ها و خدمت به مردم است بيان کرد: همواره در تلاش هستيم با انجام پروژه ها و برنامه ريزي هاي لازم باري از دوش مردم و شهر برداشته و بتوانيم خدماتدارزنده اي به شهروندان ارايه دهيم.

مهرداد حسن زاده در آخر تصريح کرد: محمدشهر شهر مهرباني ها است و داراي مردمي ولايي و فهيم است و بايد براي اين همه مهرباني و همدلي از جان و با تمام تلاش و توان کار و خدمت کرد.

 

يحيي رمضاني فرماندار ويژه کرج و معاون استاندار البرز :

شهرداري محمدشهر به نقاط ايده آلي در موضوع زيرساخت ها دست يافته است

 

يحيي رمضاني فرماندار ويژه کرج و معاون استاندار البرز در آيين افتتاح پروژه هاي ورزشي محمدشهر ضمن اشاره به رويداد مهم انتخابات که به زودي در سراسر کشور صورت خواهد گرفت گفت: با توجه به تاکيد مقام معظم رهبري مبني بر حضور و مشارکت حداکثري مردم و مسوولان انتخاباتي حساس را پيش رو داريم که مي طلبد رسانه ها نيز در اين ميدان پيشاپيش زمينه حضور و مشارکت شهروندان را مهيا کنند.

فرماندار کرج اظهار کرد: در شهرداري و شهر محمدشهر نتيجه همدلي و صميمت و اجراي مر قانون را در شوراي اسلامي شهر و شهرداري اين شهر به عنوان مجري قوانين و لوايح شوراهاي اسلامي و شهرداري ها شاهد هستيم.

رمضاني بيان کرد: نتيجه اين همدلي و صميميت اين مهم است که در شهرداري محمدشهر به نقاط ايده آلي در بسياري از زيرساخت ها از جمله در موضوعات فرهنگ، اجتماعي، ورزشي و ... همچنين اقتصاد خانوارها در مديريت شهري دست مي يابيم. وي مطرح کرد: به عنوان نماينده عالي دولت احساس مي کنم در محمدشهر خدمات بسيار خوبي را شهرداري و شورا به مردم ارايه مي کنند.

اين مسوول تصريح کرد: در بحث صميميت و همدلي که بين مديران ما و امام جمعه محترم در شهر دارند احساس مي کنم که آينده خوبي پيش روي اين شهر قرار دارد.

وي ضمن اشاره به فعاليت هاي امام جمعه جديد محمدشهر حجت الاسلام والمسلمين غضنفري گفت: امام جمعه محمدشهر فردي انديشمند و دلسوز براي مردم و اين شهر است که اين مهم را نعمت و فرصتي براي اين شهر مي بينم و به فال نيک مي گيرم. معاون استاندار البرز اظهار کرد: براي محمدشهري ها ارمغان و هداياي خوبي در زمينه فرهنگ و اجتماعي داريم.

يحيي  رمضاني بيان کرد: مردم محمدشهر، شهري که از ان به عنوان شهر مهرباني ها ياد مي شود لايق بهترين ها و بهترين خدمات هستند. وي تصريح کرد: اميدواريم که محمدشهر قطب ورزشي استان با توجه به وجود زيرساخت هاي ورزشي و فرهنگي شود. اين مسوول با بيان اين مهم که ما توقع داريم در موضوع امنيت نيز اين شهر داراي وضعيت بهتري شود گفت: معيشت اقتصادي مردم محمدشهر نيز بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد که در اين زمينه تلاش کرده ايم با ورود سرمايه گذاران و انجام سرمايه گذاري در اين شهر به ايده ال هاي بهتري در اين مسير دست يابيم.

فرماندار کرج همچنين در بخشي ديگر از سخنان خود در اين آيين با اشاره به پروژه هاي دهه مبارک فجر و هفته دولت شهرستان کرج اظهار کرد: امسال خوشبختانه در هفته دولت در شهرستان کرج يک هزار و 458 پروژه تقديم مردم شهرستان کرج با اعتباري بالغ بر 12 هزار ميليارد تومان در بخش هاي عمراني، اجتماعي، فرهنگي و ورزشي و ... خواهد شد. وي با اشاره به خدمات و فعاليت هاي جهادي استاندار البرز بيان کرد: در سطح استان نيز با حمايت و تلاش استاندار پروژه ها و مگا پروژه هاي عظيمي در سطح استان به زودي با حضور وزرا و مسوولان کشوري افتتاح و به بهره برداري خواهد رسيد.

رمضاني در آخر تصريح کرد: از خبرنگاران که به رسم امانت تلاش ها و فعاليت هاي سطح استان پوشش مي دهند تشکر مي کنم.

 

امام جمعه محمدشهر:

فعاليت هاي ارزشمندي در حوزه ورزش محمدشهر انجام شده است

 

حجت الاسلام والمسلمين غضنفري امام جمعه محمشهر در آيين افتتاح پارک چمران گفت: با استعانت از خداوند متعال امروز شاهد افتتاح پارک لاله(پادک چمران) در محمدشهر کرج هستيم.

وي افزود: در چند روز اخير شاهد خبرهاي خوبي از سوي شوراي شهر و شهرداري کرج در خصوص بهره برداري از زمين چمن مصنوعي در محمدشهر بوديم که اين مهم سرآغاز شکوفايي استعدادهايي ناب از جاي جاي اين شهر است، تا از دل فرزندان اين مرز و بوم افتخارات بزرگي کشف شود.

غضنفري افزود: کار ارزشمندي که در حوزه ورزش انجام شده است در کنار تفريح و سرگرمي باعث استعداديابي و افتخار آفريني اين بچه ها در شهر و استان و کشور خود خواهد شد. وي در نهايت از زحمات مسوولان استاني در بخش هاي فرهنگي،اجتماعي،ورزشي، شهري و عمراني شهرداري و شوراي اسلامي اين شهر تقدير و تشکر کرد.

نویسنده : آمنه شکوهی

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz